In een tijd waarin service bij veel bedrijven ver te zoeken is onderscheidt ITC zich van de grote massa door een zeer goede service en betrouwbaarheid te waarborgen bij onze klanten. Bij email verkeer word er altijd geprobeerd binnen 1 dag een reply te geven, zelfs in de weekenden word deze regel gehanteerd, op deze manier weet de klant altijd dat er contact is met ons bedrijf, niemand vind het leuk om 2 weken te wachten op een mailtje terug.

 

Maar onze service gaat veel verder.
Bij problemen zullen we altijd probleem oplossend mee denken met onze klanten en waar mogelijk zelfs buiten onze verplichtingen service verrichten, in onze optiek is het verstandiger te investeren in een klant dan alleen maar te doen wat de wet ons verplicht.

 

Het perfecte voorbeeld van onze service is wel het HTFORUM.NL.
Dit initiatief van de oprichter van ITC (J.A.F. Doorhof) was ooit alleen bedoeld voor de klanten van ITC, door de gebundelde kennis over home theater en PC’s groeide dit forum echter al heel snel uit tot wat het tegenwoordig is, de grootste online community van Home Theater en audio liefhebbers van de Benelux.

 

Wij bij ITC zijn van mening dat een klant relatie een relatie is van langere duur en waarin geïnvesteerd dient te worden, vandaar dat wij dan ook met trots kunnen zeggen dat bij ons service nog steeds op nummer 1 staat en dat dit ervoor zorgt dat ITC een groot vertrouwen heeft opgebouwd bij vele klanten maar ook bij grote bedrijven waarmee we samen werken. Zo doet ITC oa regelmatig beta testen voor projectoren, displays, scalers etc.

 

Wist u trouwens dat al onze projectoren worden afgeleverd met een gratis ISF kalibratie en GRATIS herkalibraties bij 200,600, 1000 en 1500 uur ?

htbanner2